תוספי תזונה טבעיים

קבלו עוד מידע על מזון בריאות

חשיבותם של תוספי תזונה טבעיים בחיינו הולכת וגדלה עם השנים וזאת בעקבות השינויים שחלו באורח החיים, במקצבם ובתזונה שלנו. במצב אידאלי, תזונה מאוזנת, מזון טבעי וטרי המכיל את כל אבות המזון, צריכה לספק את כל צרכיו של הגוף לתפקוד תקין אך בפועל אין הדברים כך.

תזונה לקויה וחד גונית, לחץ וסטרס, אי חשיפה מספקת לשמש גורמים לנו לחוסרים, שבאים לידי ביטוי בדרכים שונות כגון: מחלות דלקתיות, מחלות אוטואימוניות, עייפות, עצבנות, הפרעות קשב וריכוז, דמנציה ועוד..

מחפשים חנות ויטמינים ותוספי מזון? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון!

בבית טבע קינמון תמצאו את המוצרים העדכניים והחדשניים ביותר הקיימים בתחום, של מיטב החברות המובילות בארץ ובעולם. אנחנו נתאים לכם את תוספי התזונה ורכיבי המזון בהתאם למצבכם, על מנת לשפר ולהטיב את בריאותכם ואיכות חייכם.

מוצרי בריאות וטבע

רק בקינמון חנות טבע בפתח תקווה : מצאו תוספי תזונה טבעיים לגמרי – התקשרו עוד היום ותיהנו ממבצעים מיוחדים.

החנות מגוונת ביותר וניתן למצוא בה מלבד תוספי תזונה, ממיטב החברות בארץ ובעולם גם תוספים ייחודיים ונישתיים, מבחר גדול של צמחים לחליטה (גולמיים), מזון בריאות, מזון אורגני, מזון ללא גלוטן, קוסמטיקה טבעית משובחת, מוצרי היגיינה, תוספי תזונה מיוחדים לספורטאים ועוד…

הקליניקה ממוקמת בהמשך החנות ובה ניתן לקבל אבחון למגוון מחלות ואי סדרים רפואיים תוך שימת דגש ביישום טיפול הוליסטי המשלב גוף ונפש. בנוסף מבוצעים בקליניקה טיפולי מגע שונים, עיסויים רפואיים, עיסוי אירוודי, עיסוי שוודי, דיקור אוריקולותרפי (אוזן) למגוון בעיות כגון: התמכרויות, השמנת יתר, כאבים, בעיות הורמונאליות ועוד..

בית הטבע קינמון חרט על דגלו לתת למטופליו וללקוחותיו את ההמלצות המקצועיות והעדכניות ביותר, רמת שירות גבוהה, אמפתיה ותשומת לב תוך התחשבות בצרכיו האישיים של כל אחת ואחד.

החנות והקליניקה מנוהלת ע"י יעל ומושיק חובב, תוך מתן דגש על שירות אדיב ומחירים נוחים.
משלוחים עד לבית הלקוח, באזור פ"ת, מעל קנייה של 250 שקלים.

חוץ מאשר תוספי תזונה טבעיים ניתן לקרוא עוד מאמרים באתר :

תזונה בריאה

קוסמטיקה טבעית

רפואה אלטרנטיבית