רסקיו הוא אחד התכשירים הנפוצים ביותר לטיפול בחרדה. רסקיו הוא מוצר טבעי, המכיל מספר תמציות שונות של פרחי באך. נהוג לקחת רסקיו לפני אירועים מלחיצים כגון מבחן, טסט, וכדומה. לרסקיו הפופולרי יש גם "אח קטן" – רסקיו לילה, שנועד לשחרר את הנפש מהמחשבות הטורדניות והחרדות שמונעות מכם להירדם. במאמר זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי רסקיו לילה לשינה.

מה זה עושה?

כאמור, רסקיו לילה לשינה מנקה את המוח ממחשבות טורדניות וחרדות. המטרה של התכשיר דומה למטרת הרסקיו הרגיל שאתם בטח מכירים. רסקיו רגיל מרגיע ועוזר להתמודד עם חרדות, על מנת למנוע מהפחד להשתלט עליכם באירועים מלחיצים. רסקיו לשינה, כשמו כן הוא, מסייע למשתמשים בו להתמודד עם מחשבות טורדניות וחרדות, על מנת לסייע לכם להירדם.

למי זה טוב?

רסקיו לשינה מסייע, באופן ברור מאליו, לכל מי שמתקשה להירדם בגלל מחשבות טורדניות. אם אינכם מצליחים להירדם בגלל מחשבות כאלה ואחרות, כגון מחשבות על מבחן גדול, או לחץ לפני פגישה חשובה, תוכלו לקחת רסקיו לילה על מנת להירדם. עם זאת, לא כל אחד יכול להשתמש ברסקיו. רסקיו לילה מורכב מחומרים טבעיים, שאינם אמורים להזיק לרוב האנשים, אך בכל זאת יש צורך להתייעץ עם רופא לפני שמתחילים להשתמש ברסקיו לילה לשינה.

באילו צורות ניתן להשתמש?

רסקיו לילה לשינה נמכר בבקבוקי טיפות, וגם בתרסיס. בקבוקי הטיפות הנפוצים ביותר מכילים 10 מ"ל של רסקיו. בקבוקוני התרסיס בדרך כלל מכילים 20 מ"ל. אין הבדל משמעותי בין השניים, והבחירה ביניהם תלויה רק בהעדפות האישיות של המשתמש. בנוסף, ניתן לדלל את החומר על ידי מהילה במים, ובכך להקל את הבליעה שלו.

מה זה מכיל?

רסקיו לילה לשינה מכיל 6 תמציות שונות של פרי באך. שיטת הטיפול בפרחים אלה התגלתה על ידי רופא אנגלי בשם ד"ר אדוארד באך, ונקראה על שמו. רסקיו לילה לשינה מכיל 6 תמציות פרחי באך, אשר 5 מתוכן נמצאות גם ברסקיו הרגיל והמוכר. התמצית השישית, המכונה וויאט צ'סטנאט, היא שעושה את ההבדל בין רסקיו רגיל לרסקיו לילה. ברפואה האלטרנטיבית, תמצית זו ידועה ביכולת שלה לשחרר את הנפש ממחשבות טורדניות.

בית טבע – קינמון

בית הטבע קינמון הוא בית טבע ייחודי, ומהמובילים בארץ בתחומו. בית הטבע קינמון חרט על דגלו את סמל האיכות: איכות השירות, איכות המוצרים, ואיכות הטיפולים. כל לקוח שמגיע לעסק נדהם למראה השירות האישי הנעים. המוצרים שנמכרים במקום הם אך ורק מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, בית הטבע קינמון מוכר מוצרים ייחודיים, כאלה שתתקשו למצוא בכל מקום אחר בארץ. יתר על כן, בחנות ממוקמת גם קליניקה מוסמכת לרפואה משלימה, אשר בה תוכלו לקבל שירותי אבחון וטיפול מקצועיים.