ככל שהעולם צועד קדימה מבחינה טכנולוגית, דווקא הרבה אנשים מוצאים את עצמם מנסים לחזור לשורשים, לעולם של הטבע הקסום שלנו. זה בא לידי ביטוי באוכל שאנחנו צורכים, יותר אנשים מעדיפים לקנות אוכל אורגני, להכין לחמים ושאר מתכונים המבוססים יותר על ירקות ופחות בשר ושימורים. כך גם עולם היופי והטיפוח שעבר בשנים האחרונות מהפך אדיר בכל הנוגע לתכשירים המבוססים על חומרים טבעיים ופחות מתועשים. כל המאמצים הללו נועדו לסגל לעצמנו אורח חיים בריא יותר. קינמון, בית טבע בפתח תקווה, מציע לכם עולם שלם של מוצרי בריאות וטבע

חוזרים לאמא אדמה

מראשית בריאת העולם, בני האדם חיו והתקיימו מכל מה שהטבע המדהים הציע להם. ההיצע היה בדרך כלל מבוסס על החי והצומח כאשר השימוש בהם היה לאוכל, למזור, לחיזוק ובכלל להתקיימות. עם השנים כולם עברו לאורח חיים שהוא מהיר מאוד וזמין מאוד, מה שאומר גם האוכל שאנחנו צורכים הוא מזון לא איכותי, הוא מעובד והוא ממש לא בריא. כמו עולם המזון גם עולם הקוסמטיקה שהיה מבוסס על מיני חומרים שבטווח הקצר אמנם עזרו, אבל בטווח הארוך היו ממש מסוכנים, עבר לשימוש בחומרים טבעיים ככל האפשר. גם עולם הרפואה הקונבנציונלית ממליצה שלצידה ובמקרים מסוימים עדיף ורצוי להשתמש ברפואה הטבעית מה שאנחנו מכנים – "תרופות סבתא" שתמיד מקלות ועוזרות. מוצרי בריאות וטבע, מאפשרים לנו לחזור לדרך חיים בריאה ונכונה.

טבע מוצרי בריאות

בעשור האחרון החלו להופיע הרבה יותר מאשר בעבר, חנויות טבע ששם אפשר למצוא המון מוצרים על בסיס טבעי ואורגני, כך למשל החנות קינמון שהיא בית טבע בפתח תקווה מציעה מגוון רחב של מזון על בסיס אורגני ובריא, אפשר למצוא גם תוספי תזונה על בסיס טבעי לכל מי שסובל מבעיה כזאת או אחרת תוך התייעצות עם צוות המקום. בנוסף בחנות קינמון מוצרי בריאות וטבע ניתן להתרשם מהמגוון המכובד של טיפוח וקוסמטיקה נהדרת המבוססת אך ורק על חומרים טבעיים שיגרמו לעורך הפנים לזרוח. קינמון היא אחת מבין בתי טבע בפתח תקווה שמוכרת וידועה במוצריה המעולים והטובים ביותר שניתן למצוא בסביבה הקרובה.

לסיכום – ככל שתקדימו להתקרב לטבע, כך הטבע יחזיר לכם אהבה
בסוף כולם מעדיפים ללכת על בטוח שבמקרה הזה הבטוח הוא חומרים טבעיים שאינם מזיקים לבריאות בין אם מדובר באוכל, בין אם מדובר על טיפוח וקוסמטיקה ובכלל כל דבר אשר מבוסס על חומרים טבעיים הוא יכול רק לעשות טוב. חשוב לציין שככל שנעלה את השימוש בחומרים טבעיים כך נראה גם את ההבדל המשמעותי בפרק זמן קצר יחסית כאשר השפעותיו יהיו לטווח הארוך.